BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 25, 2011

cooking competition...

hey blog...lamak ku x spent time ngan kau owh...ok...aku da cita tok...hehehe

ari tok ada cooking competition d skolah...terbuka untok f0rm 1 , 2 , 3 jak..s0 mek org tangga n handle cdak nya jak lah...yarabi..nang lelah bebena eyh...nya ada 2 sesi bha...sesi pertama start kol 7:00pg-9:00pg....nang bnyak group untok sesi pertama...ahhaha..tp kmk org lambat mas0k bilit katering coz ckgu BI x mok melepas mek org bha...cerewet cikgu yha bha...haisshhh....dah abis kelas cikgu loo tek nak..mek org terus mas0k bilit katering...x gago ngan sivik gk..haha..sivik x penting bha...dah mas0k blit katering yha...nyaman2 jak masakan daknya..nang tergoda alu eyh tngga barang makan nok cdak masak...sesi pertama aku handle cdak ieen n irah..best...lawak alu jak cdak tok bermasak...time bermasak boleh kaie...hahaa...ada ka...

                                                                (wanie n ieen)                                                                 

                                                                     tok irah...

cdak duak tok lah aku handle..acctually ada sorang gk...p aku x tauk nama...ahhah...sorry babe....cdak duak tok nang best mun masak...kompom bisin dapo kali mun cdak 3 ya bergabung...ahhaha...lucu eyh...

sesi ke-2 dari k0l 9:30pg-11:20pg....i think lah...ahaha....sesi ke-2 tok aku handle cirah n the genk...aku x tauk nama...ahahaa...best2...cirah masak sayo baby kailan , kari...untok dessert...cdak polah coklat milk shake ka...aku pun x taukkkk....tapi nang sedap...aku nak brik arahan susah..nak pegang yha..nak pegang tok susah..coz x d benarkan bha...cikgu x suroh..mun x tek..mok jak ku nolong cdak tok...dalam group tok...cirah aku tngga pandey masak bha..ahhaa...nok sorang yha tolong gaul jak lah...hhaaahhaa....ep ep..cgek gk lupak...nasi minyak..wahhh...ahhaa....nyaman bha...dah cdak abis masak tek...brg makan suma d engkah lam restoran sri kidurong a.k.a bilit katering lahh...ahhaha...dah susun cantek2...juri pun merasa...tp kan..aku dgr kari man0k cirah slek ckit lah...t0l ka cirah..aahhahaa...
                 t0k lah cirah..kck nya kan...

this is 0ne m0re story...tgh2 tanding tek nak...ada lah s0rang biak laki mencuri...nak padah ompuan..x juak..50-50 lah...nya nyah bha...ahhaha..cdak t0k dah d berik tauk bha...d larang mas0k stor tanpa kebenaran..nya tok gk juak mas0k..dah mas0k yha mencuri gk...maka dah d padah..mbak barang dikpun dari umah...so ckgu sur0h kmk 0rg s0und nya...s0 aku , pie n jennifer lah s0und nya...nasib nya ngakuk....mun x tek...x lah aku tauk..sampey nya ngiz2 kerja mek org tek...dalam mek org tgh s0und nya tek...sempat gk nya tnyak soklan bodo...*apa maksud S0UND bha*...aku mok tetak xpat...coz..mesti serius bha....nang lawak biak yha bha...las2 d sur0h mek org jumpa ckgu....b4 blit sempat gk mintak maaf...ok lah yha...p nang aku x tahan bha part soklan bodo yha tek..dah nya blit nang perey mek org tetak...lucu bha inciden ari tok tekk...es0k gk ada competition yha...lelah bha..thanks 4 read...god bless y0u all...:)

0 comments: